Szkolenie online Facebook & Instagram 28-29 października 2024
Social Media Ninja już nie wystarcza, teraz trzeba być kimś więcej. Na szkoleniu uczymy jak w pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama. Prowadź profile, angażuj odbiorców, kreuj emocje, buduj zaufanie i twórz efektywne reklamy swojej firmy. Social Media nie są trudne. Opanuj je i zdobywaj nowych klientów jak prawdziwy superbohater.
Szkolenie online na żywo.
Prowadzący: Tomasz Kapuściński
Program szkolenia Facebook & Instagram
(czas trwania ok. 12-14 godzin)
Wprowadzenie
- Ekosystem Facebooka, Instagrama i możliwości wykorzystania
- Dokąd zmierzają Social Media?
- Profile prywatne i firmowe
- Instalacja Pixela Facebooka na stronie lub sklepie
- Konto, waluty, płatności, faktury, ustawienia
Jak działa Facebook i Instagram?
- Co wie o nas Facebook w ramach całego ekosystemu – jakie dane zbiera?
- Jak działa algorytm i dlaczego widzę to co widzę?
- Zasięgi organiczne i płatne – omówienie
Odbiorcy
- Analiza zachowań odbiorców i aspekt psychologiczny
- Typowanie grup odbiorców na podstawie różnych danych
Komunikacja na Facebooku
- Fanpage – konfiguracja (cover photo, main, treści, ustawienia)
- Posty Fanpage i Dark posty
- Stories, Live’y, Rolki
- Typy postów tekstowych, graficznych i wideo – case studies
- Sposoby i narzędzia do tworzenia treści na Facebooku
- Strategia komunikacji na Facebooku
- Wykorzystanie Content Marketingu
- Grupy, konkursy, regulaminy
Budowanie relacji i interakcje
- Dobre praktyki budowania relacji
- Komentarze i wiadomości – sposób na zwiększanie zaangażowania
- Obsługa Klienta w Social Media
- Zarządzanie kryzysowe na Facebooku i elementy kluczowe w opanowaniu sytuacji
Reklama Facebook Ads
- Menadżer reklam
- Struktura i cele kampanii
- Zestawy reklam i reklamy
- Skuteczne targetowanie reklam w oparciu o szereg czynników i danych
- Grupy niestandardowe i podobne (look’a’like)
- Tworzenie kreacji reklamowych i dostosowanie formatów reklam do celów
Komunikacja i reklama na Instagramie
- Strategia obecności firmy na Instagramie
- Konfiguracja profilu i spójność
- Posty, Insta Stories – zasady i metody tworzenia
- Zasada działania i doboru hasztagów
- Formaty reklamowe na Instagramie
- Określanie celu i skuteczne targetowanie reklam
Taktyki
- Odpowiedni dobór celów kampanii i formatów reklam do celów firmy i założeń
- Budżety, stawki, opłacalność inwestycji w reklamę na Facebooku i Instagramie
- Facebook i Instagram Sprzedaje! – generowanie leadów i sprzedaży
- Budowanie wizerunku i rozpoznawalności, zwiększanie zasięgów
- Wszystko na temat fanów na fanpage i ilości like’ów
- Remarketing – reklama śledząca
- Optymalizacji kampanii – zwiększanie współpczynnika ROAS, zmniejszanie CPC